پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

  • ۰
  • ۰

نمای ساختمان، اولین چیزی است که از یک ساختمان دیده‌ می‌شود. استفاده از بهترین متریال و طراحی‌های داخلی اگر به همراه یک نمای زیبا نباشد، کیفیت کلی کار را تحت تاثیر قرار خواهد داد. امروزه نمای ساختمان به جز بسیار مهمی از سازه تبدیل شده است و دیگر نمی‌توان با استفاده از آجر سه سانتی و سنگ، یک نمای زیبا را طراحی کرد و انتظار داشت که همه افراد از نتیجه کار راضی باشند.

نمای سیمان شسته، یکی از نماهایی است که در سال‌‌های اخیر به صورت گسترده‌ در ساخت نما استفاده می‌شود و با استفاده از مصالح سیمان شسته می‌توان نماهای زیبایی را درست کرد.

در این مطلب قرار است در مورد نمای سیمان شسته صحبت کنیم. مزایای آن را با شما در میان بگذاریم و در نهایت نکات کلیدی و مهم در تهیه پودر سنگ نما شسته را به شما بگوییم. پس با ما همراه باشید.

 

نمای سیمان شسته چیست؟

نمای سیمان شسته از جمله نماهای اندودی به حساب می‌آید. برای درست کردن این نما از مصالح سیمان شسته که ترکیبی از پودر سنگ، سیمان سفید و پودرهای رنگی معدنی است، استفاده می‌شود. این نوع از نما که یکی از نماهای رایج در ایران محسوب می‌شود، می‌تواند اشکال و رنگ‌های مختلفی را در بر بگیرد. کافیست که شما از یک تیم حرفه‌ای برای اجرای کار کمک بگیرید و می‌توانید انواع اشکال هندسی مثل مربع، لوزی و مستطیلی را در نمای خود با رنگ‌های بسیار جذابی داشته باشید.

با توجه به اینکه در مصالح سیمان شسته از رنگ‌های معدنی مختلفی مانند آبی، قرمز، سبز، سیاه و ... استفاده می‌شود، تنوع رنگی بسیار زیادی در این کار وجود دارد و بنا به سلیقه شما می‌توان از رنگ‌های تیره یا روشن استفاده کرد.

به دلیل اینکه در انتهای کار نما با استفاده از آب شسته می‌شود، به این نوع از نما، نمای سیمان شسته گفته می‌شود.

 

  • ۰۱/۱۱/۱۳
  • داود سامانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی