پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

  • ۰
  • ۰

یکی از فعالیت های مهم تولیدی گروه صنعتی آروشا که با استقبال مشتریان مواجه شده است فروش پودر کربنات کلسیم سفید و خالص می باشد . برای بسیاری از صنایع استفاده از کربنات کلسیم با رنگ سفید مورد نظر می باشد و سفیدی پودر کربنات یکی از فاکتورهای مهم این صنایع برای تولید محصول می باشد. شما می توانید از طریق این پایگاه اطلاع رسانی بهترین نوع پودر کربنات کلسیم سفید را خریداری نموده و در محل فعالیت خود آنرا تحویل بگیرید.

کارخانه-بهترین-تالک-قزوین

کربنات کلسیم چیست ؟

کربنات کلسیم ، CaCO3 ، یکی از رایج ترین ترکیبات روی کره زمین است و تقریباً 7٪ پوسته زمین را تشکیل می دهد. در طیف گسترده ای از اشکال معدنی مانند سنگ آهک ، سنگ مرمر ، تراورتن و گچ در طبیعت یافت می شود. کربنات کلسیم همچنین با منیزیم به عنوان دولومیت معدنی ، CaMg (CO3) 2 ترکیب می شود. استالاکتیت ها و استالاگمیت ها در غارها از کربنات کلسیم ساخته شده اند ، همچنین در مرجان ، پوسته صدف ، پوسته تخم مرغ و مروارید ، کربنات کلسیم وجود دارد.

 

خرید-کربنات-کلسیم-شانه-تخم-مرغ-به-صورت-مستقیم-از-کارخانه-قم

اشکال کربنات کلسیم

کربنات کلسیم دارای دو شکل کریستالی اصلی است دو ترتیب هندسی مختلف یون های کلسیم و یون های کربنات که ترکیب را تشکیل می دهند: آراگونیت و کلسیت.
تمام مواد معدنی کربنات کلسیم ترکیب های کریستال هایی با اندازه های مختلف از این دو شکل هستند که به روش های مختلف بسته بندی شده و حاوی ناخالصی های مختلف هستند. بلورهای بزرگ و شفاف که با نام اسپار ایسلند شناخته می شوند ، کلسیت خالص می باشند. در شکل خالص آن ، کربنات کلسیم یک پودر سفید با وزن مخصوص 2.71 به شکل کلسیت یا 2.93 به شکل آراگونیت است.
هنگام گرم شدن ، کربنات کلسیم به اکسید کلسیم (CaO) و گاز دی اکسید کربن (CO2) تجزیه می شود. همچنین با اسیدها واکنش جدی نشان می دهد تا یک حباب
دی اکسید کربن آزاد شود.

  • ۰۱/۰۸/۰۱
  • داود سامانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی