پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

  • ۰
  • ۰

پودر باریت یکی از با ارزش ترین و مفیدترین ترکیبات در برخی صنایع است. این ترکیب شیمیایی به دلیل وزن زیاد به این نام معروف است. در این قسمت به بررسی پودر باریت سفید و کاربردهای آن در صنایع می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

پودر باریت به عنوان پرکننده در بسیاری از صنایع استفاده می شود. برای صاحبان صنایع بزرگ، خرید پودر باریت درجه یک و با کیفیت بسیار مهم است. اگر شما نیز به دنبال خرید این ترکیب شیمیایی ارزشمند هستید و قیمت محصول برایتان مهم است، مطلب بعدی را از دست ندهید.

 

قیمت پودر باریت

قیمت پودر باریت در سال 1401 با افزایش نسبی همراه بود که از دلایل اصلی آن می توان به کاهش استخراج، افزایش هزینه های استخراج و رشد قیمت جهانی آن اشاره کرد. اما قیمت پودر باریت به عوامل زیادی بستگی دارد.

 

کیفیت باریت استخراج شده و ماده معدنی که این پودر معدنی از آن استخراج می شود ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد. از آنجایی که پودر باریت یکی از قدیمی ترین پودرهای معدنی جهان است، روش استخراج آن با استفاده از فناوری های روز همراه خواهد بود. نحوه حمل پودر باریت یکی دیگر از قسمت هایی است که قیمت نهایی پودر باریت را تعیین می کند. اینجاست که سنگ معدنی که باریت از آن استخراج می شود اهمیت زیادی پیدا می کند. در صورت عریض بودن راه های دسترسی به معادن، امکان حمل باریت با استفاده از تریلرهای سنگین وجود دارد و در هر جابجایی مقدار بیشتری پودر جابجا می شود که باعث کاهش قیمت نهایی می شود.

 

از سوی دیگر، اگر حمل و نقل پودر باریت به مقدار کم انجام شود، هزینه نهایی حدود 20 درصد بیشتر از حمل و نقل سنگین خواهد بود.

 

بازار بزرگ پودر باریت درجه یک

استفاده گسترده از پودر باریت و خاصیت جذب اشعه ایکس این ماده باعث شده است که پودر باریت سفید به طور گسترده در صنایع پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار گیرد. سایر موارد استفاده از پودر باریت سفید شامل موارد زیر است:

 

در حفاری عمیق نفت و گاز استفاده می شود

استفاده در صنعت رنگ به عنوان یک پوشش قوی

کارخانه های لاستیک

کارخانه های شیشه سازی بزرگ

استفاده در صنایع دارویی و پزشکی به عنوان پوشش

در برابر اشعه ایکس

به عنوان پوشش در لوله های انتقال نفت و گاز استفاده می شود

و…

 

این کاربرد گسترده باعث شده تا باریت به یک ماده با ارزش و کاربردی در سراسر جهان تبدیل شود و قیمت آن متناسب با تقاضا روز به روز افزایش یابد.

برای خرید پودر باریت سفید با بهترین کیفیت با بهترین قیمت، مجتمع صنعتی آروشا می تواند بهترین گزینه باشد.

خرید پودر باریت مکانیزه باید از مجموعه ای انجام شود که امکانات خوبی در این زمینه به شما می دهد.

 

مرکز پخش بهترین پودر سولفات باریم میکرونیزه

استفاده از پودر باریت به دلیل خلوص بالاتر نسبت به سایر سنگ های باریت بزرگ بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است. پودر باریت سفید به دلیل شفافیت و درخشندگی بالا عمدتاً در صنعت شیشه سازی استفاده می شود. خنثی بودن این ماده شیمیایی یکی دیگر از دلایل استفاده زیاد آن است، جالب است بدانید که عدم واکنش پذیری و تغییر حالت باریت به دلیل خنثی بودن آن است.

 

همانطور که می دانید صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جزو برترین و پولسازترین صنایع دنیا هستند و از آنجایی که حفاری، استخراج و حمل این مواد شیمیایی ارزشمند بدون پودر باریت غیرممکن است، همه کشورهای جهان به دنبال بالا بودن هستند. - پودر باریت با کیفیت و در عین حال قیمت مناسبی دارند. پودر باریت به دلیل چگالی بالا عامل کنترل فشار سیال در عملیات حفاری نفت و گاز می باشد.

 

فروش پودر باریت سفید

پودر باریت به طور کلی در طبیعت به رنگ های سفید و خاکستری یافت می شود. البته در مقادیر کم این پودر در رنگ های آبی، مشکی و قهوه ای نیز یافت می شود. از مهمترین ویژگی ها و خواص پودر باریت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

• مقاومت حرارتی بسیار بالا

• سایش و پارگی کم

• وزن مخصوص بالا

• خنثی بودن

• حلالیت بسیار کم در آب

• جذب روغن بسیار کم

• شکل کریستالی در طبیعت

• تراکم بالا

تمام این ویژگی های شیمیایی در مواد کمی دیده می شود و به همین دلیل پودر باریت یکی از مفیدترین و کاربردی ترین ترکیبات شیمیایی است. اگر شما هم برای کسب و کار و صنعت خود به پودر باریت سفید مرغوب نیاز دارید، گروه صنعتی آروشا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد تا بتوانید محصولی با درصد خلوص بالا و قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

  • ۰۱/۱۱/۲۳
  • داود سامانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی