پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

  • ۰
  • ۰

بهترین و مرغوب ترین خاک های معدنی رنگی جهان به صورت پودر و میکرونیزه در اندازه های مختلف در هرمز، ابوموسی و بندرعباس مورد بهره برداری قرار می گیرد. آروشا معتبرترین مرکز خرید پودر اخرای ایران این خاک های معدنی رنگی را بدون هیچ گونه ناخالصی درجه یک و با کارایی و رنگ دهی بسیار بالا عرضه می کند. امروزه کشورهای چین، آلمان و ایران از تولیدکنندگان عمده پودر اخراء هستند و شرکت صنعتی آروشا در زمینه فروش بهترین و با کیفیت ترین خاک های معدنی رنگی دنیا به صورت پودر و میکرونیزه در سایزهای مختلف فعالیت دارد. لازم به ذکر است محصول رنگ اخرایی هرمز شرکت آروشا یکی از پرطرفدارترین رنگدانه های صنعتی می باشد. رنگ اخرای هرمزی برای تولید فولاد ضد زنگ در صنایع رنگ، موزاییک، کاشی و بتن استفاده می شود.

 

 

پودر رنگ موزاییک

احتمالاً با موزاییک های قرمز رنگ زیادی برخورد کرده اید. باید بدانید که برای قرمز شدن موزاییک ها باید از رنگ موزاییکی خاص با ویژگی های خاص استفاده شود. رنگ معرق خاص در تولید انواع موزاییک های رنگی کاربرد فراوانی دارد. این رنگ ها معمولا در صنعت ساختمان سازی و نماسازی در ایران کاربرد فراوانی دارند. در زمان خرید پودر رنگ موزاییک باید توجه داشته باشید که موزاییک در چه شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید انواع رنگ و پودر خرید و فروش پودر رنگ موزاییک از بازار.

 

 

مرکز عرضه پودر اخر برای موزاییک سازی

پودر موزاییک اخر مجموعه پودر آروشا در گرانوله ها و مش های مختلف فرآوری می شود و هر کارخانه موزاییک سازی ساده و پلیمری می تواند با توجه به نیاز خطوط تولید خود این محصول با کیفیت را خریداری کند. همانطور که در مبحث قبل اشاره کردیم پودر اخر در گروه رنگدانه های معدنی طبقه بندی می شود که به دلیل قدرت رنگ بالا بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در حال حاضر از پودر موزائیک اخرایی در تولید موزاییک های رنگی استفاده می شود. زیرا این محصول دارای اندازه ذرات بسیار ریز بوده و باعث ماندگاری بیشتر موزاییک های تولید شده می شود. در مقایسه با سایر اکسیدها و محصولات شیمیایی مشابه، این ترکیبات معدنی در ایران ارزان و به راحتی قابل دسترسی هستند. بر این اساس، استفاده از آنها روز به روز در حال گسترش است.

 

 

قیمت هر کیلو رنگ اخرایی هرمز

قیمت هر کیلو رنگ اخرایی قرمز با در نظر گرفتن نوع بسته بندی محاسبه و برای تحویل محصول در کارخانه ارائه می شود. فروش پودر اخرای رنگ هرمز عمدتا توسط واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در مجتمع آروشا انجام می شود. همچنین اکسید آهن قرمز هرمز با وجود خلوص کمتر، رنگ خالص تر و قدرت رنگ دهی بهتری نسبت به عیار مصنوعی دارد که بر خرید و فروش اکسید آهن اخرای هرمز تأثیر گذاشته است.

این محصول یکی از پرطرفدارترین رنگدانه های صنعتی است که برای تولید جوهر، کاغذ سازی و صنایع لاستیک سازی و پلاستیک استفاده می شود. اکسید آهن معدنی یک ترکیب بی بو، غیر سمی و قرمز رنگ است که در برابر تغییرات رنگ بسیار مقاوم است.

  • ۰۱/۱۱/۲۳
  • داود سامانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی