پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

پودر سنگ

پودر سنگ برای شما و من

  • ۰
  • ۰

بسیاری از مصرف کنندگان پودر پلی اتیلن خشک برای تهیه مواد اولیه مرغوب و درجه یک این محصول را با قیمتی بالا و گران خریداری می کنند. در این میان معمولا کالای مورد نظر قیمت بالایی ندارد. وجود محصولاتی با کیفیت نامناسب و غیر اورجینال باعث می شود که خریداران برای جلوگیری از این موضوع به فروشندگانی مراجعه کنند که قیمت بالاتری برای آن در نظر می گیرند. یکی از راه های صحیح خرید پودر پیوکس جستجوی تولید کنندگان این محصول می باشد. بدون شک تامین مواد اولیه از کارخانه های تولیدی بسیار بهتر و شامل مزایای بیشتری است. اغلب فروشندگان و واسطه ها چنین محصولاتی را با گران ترین نرخ ها ارائه می دهند. از طرفی سطح کیفی محصولات تولید کننده بالاتر و خالص تر خواهد بود.

 

 

پودر پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن با فرمول شیمیایی C2H4 به روش پلیمریزاسیون و ترموپلاستیک تهیه می شود. درصد بلورینگی پلی اتیلن یکی از مهمترین شاخص هایی است که در تعیین مشخصات آن مورد توجه قرار می گیرد. در حال حاضر پلی اتیلن به طور کلی بر اساس درصد بلورینگی به 2 دسته تقسیم می شود:

 

پلی اتیلن نرم با علامت اختصاری LLDPE و LDPE که درصد بلورینگی آن بین 40 تا 55 درصد است.

پلی اتیلن سخت با علامت اختصاری HDPE که درصد بلورینگی آن بین 60 تا 80 درصد است.

 

پلی اتیلن یکی از مواد اولیه برای ساخت پلاستیک است. از پودر پلی اتیلن برای تولید محصولات پلاستیکی پلی اتیلن استفاده می شود. محصولات مختلفی با استفاده از پودر پلی اتیلن ساخته می شوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

• مخازن پلی اتیلن

•نیوجرسی

•قایق لذت

• استخرهای پرورش ماهی

• اسکله های شناور

موارد ذکر شده بخش کوچکی از مصرف پودر پلی اتیلن در صنعت است و در واقع این ماده پرمصرف ترین پودر در تولید پلاستیک محسوب می شود.

 

مرکز تولید پودر پلی اتیلن موم قطبی مشهد

شرکت آروشا جهت دسترسی بهتر و با قیمت ارزان تری برای مصرف کننده اقدام به فروش مستقیم پودر موم پلی اتیلن خشک در مشهد نموده است. این عمل از بسیاری جهات برای خریداران مزایایی دارد. ابتدا از تولید یک محصول با چنین شرایطی تا توزیع بین فروشندگان و در نهایت تحویل به خریدار، گاهی اوقات کیفیت پودر تولید شده تغییر می کند. این امر به دلیل سودجویی برخی واسطه ها و مراکز توزیع است. دوم، تهیه مواد خام در مقادیر زیاد، معمولاً از طریق یک کارخانه تولیدی، اقتصادی تر خواهد بود.

 

پودر موم قطبی مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست و کارخانه هایی که به طور مرتب و زیاد به آن نیاز دارند، اغلب آن را از کارخانه تهیه می کنند. در واقع بسیاری از کارخانه ها در ایران نمی توانند این پودر موثر را تولید کنند. ضرورت داشتن دستگاه ها و تجهیزات مدرن یکی از عوامل موثر در این موضوع است. شرکت آروشا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلی اتیلن در خاورمیانه است که بهترین پودر موم قطبی را در کارخانه های مجهز خود تولید می کند. علاوه بر این، محصولات منحصر به فرد مجموعه آروشا اغلب به کشورهای همسایه صادر می شود. بر این اساس می توان سطح کیفی محصولات را تامین کرد.

 

 

قیمت پودر موم پلی اتیلن قطبی در مشهد

شرکت آروشا معتبرترین تامین کننده پودر موم پلی اتیلن در مشهد محسوب می شود که محصولات خود را با قیمت مناسب کارخانه عرضه می کند. از آنجایی که این مجموعه علاوه بر تامین مصارف داخلی به سایر کشورهای منطقه نیز صادرات دارد، محصولات باکیفیت و درجه یک را عرضه می کند.

  • ۰۱/۱۱/۲۳
  • داود سامانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی